De fanfare van de Woudklank bestaat uit ongeveer 26 leden. Ellis Nijdam is sinds 9 jaar de dirigent van het orkest. _DSC3225Dirigent Ellis Nijdam

Het orkest komt uit in de 4e divisie en heeft de afgelopen jaren meegedaan aan verschillende festivals en concoursen zoals bijv. het Gouden Spiker Festival en het ONFK (Open Nederlands Fanfare Festival). In het voorjaar van 2014 is het orkest voor een uitwisseling met de Honiton Brassband naar Honiton ( bij Devon) in Engeland geweest en heeft daar een aantal optredens verzorgd. Dat was een zeer bijzondere en onvergetelijke reis.

10348886_10203945639190990_5400711804734274722_o In de tuinen van Sidmouth (Engeland)

Het orkest repeteert ieder woensdagavond van 19.45 tot 22.00 uur in ’t Buurthuus in Noordwolde. Hierna is er altijd een gezellige derde helft! Het orkest speelt allerlei soorten muziek, van klassiek tot pop en van mooie koralen tot filmmuziek. Nieuwe leden zijn van harte welkom, ook zijn we nog dringend op zoek naar een allround slagwerker! Kom gerust vrijblijvend langs om te kijken en te luisteren of om eens mee te repeteren..